Využijte aktuálního zvýhodnění až 70 % - viz menu Slevy!

Pánská mikina přes hlavu bez kapuce SERGEJ

Nikdo této lokomotivě u nás neřekne jinak než Sergej. V Německu jsou to pro změnu Bubny Tajgy a v Polsku byl pokřtěn na GagarinaSergej - výkonný, milovaný, nenáviděný a zatraceně hlučný. Průvodce a odraz našich nedávných dějin.

Kód: 1502/TMA/S
Značka: Locomotif
1 095 Kč
Kategorie: Sergej
Druh: Mikina
Cílová skupina: Pánské
Typ: Lokomotiva
Pohon: Diesel
Barva: Tmavě modrá, Velikost: S
Na objednávku: do 3 týdnů | 1502/TMA/S
1 095 Kč
Barva: Tmavě modrá, Velikost: M
Na objednávku: do 3 týdnů | 1502/TMA/M
1 095 Kč
Barva: Tmavě modrá, Velikost: L
Na objednávku: do 3 týdnů | 1502/TMA/L
1 095 Kč
Barva: Tmavě modrá, Velikost: XL
Na objednávku: do 3 týdnů | 1502/TMA/XL
1 095 Kč

Dieselová lokomotiva řady 781 s elektrický přenosem výkonu, která byla u ČSD v roce 1966 označována T679.1 nebo T679.5 pro široký rozchodLokomotiva se spalovacím naftovým  motorem s dvanácti válci do V. Lokomotiva s hvězdou, která brázdila koleje celého východního bloku.

Pochází z bývalého SSSR, z dnešního ukrajinského Lugaňska. Nebýt ale Maďarů, asi by nám tu neduněl.  Poptávka na mamuta, který utáhne hromadu uhlí přišla v roce 1964 od maďarské železnice MAV, která v té době trpěla nedostatkem nákladních lokomotiv.  Do tehdejšího Československa, do depa ve Zvolenu, dorazily první lokomotivy v březnu 1966. Tím tahoun uhlí poslal do věčného depa parní Štokry a ovládl nákladní dopravu. Pro osobní dopravu musel být v zimě nasazován s vytápěcím vozem - nevlastnil totiž  vytápěcí soustavu.

Poslední jeho cesta vedla 30.11.2002 z Nového Sedla do německé elektrárny Arberg, kam nevezl nic jiného než svoje oblíbené uhlí.

Jako zajímavost je asi fakt, že se v roce 1969 - 1970 objevil v jízdním řádu, kde byl nasazen do čela Západního Expresu a tím pádem vyšoupl z kolejí parního Albatrosa.

Jisté je, že vážil 116 tun  a v roce 1979 jich u nás bylo 599 ks. Byl tak hlučný, že potřeboval tlumič. Tvrdí se, že byl slyšet na kilometry daleko a že má na svědomí nejedno prasklé sklo na domech. Jestli byl motor z anglických ponorek Královského námořnictva se už asi nikdo nedoví. Jako pravá legenda si zaslouží být opředen malým železničním tajemstvím.

  

NEVÍTE JAKOU VYBRAT SPRÁVNOU VELIKOST? PORADÍME VÁM.

Najděte metr. Vyndejte ze skříně svoji nejoblíbenější mikinu a porovnejte ji s naší tabulkou velikostí.

 

2_CZ_panska_mikina_velikost

POPIS MIKINY:

Pánská mikina s oblékáním přes hlavu. Příjemná mikina na dotek, ve které se díky svému složení a hladkému úpletu budete dobře cítit a vždy vás zahřeje. Elastický průkrčník kolem krku zajistí pohodlné oblékání a zároveň drží tvar. Rukávy a spodní okraj mikiny je lemován žebrovaným úpletem. Mikina, která nesmí chybět v žádné skříni pravého Lovce vlaků.

Materiál: 65% polyester +35% bavlna nebo 50% polyester +50% bavlna.

Úplet: hladký úplet, vnitřní strana počesaná

Gramáž: 280 g/m2

Barva: tmavě modrá 

Přední strana mikiny: Potisk lokomotivy

Horní strana levého rukávu: Potisk malé logo Locomotif

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Naše vlastní značka, pod níž dodáváme veškeré zboží z tohoto e-shopu.

Zakládáme si na kvalitních materiálech, originálním grafickém zpracování a trvanlivém sítotisku.

 

Materiálové standardy: OEKO-TEX STANDARD 100, OSC 100, ILO a další