Deštník
Nejprodávanější
První mu říkal Panťák, druhý Žába a pro třetího to nebyl nikdo jiný než Emilka. Výroba prvních pantografů začala v roce 1964 a plánovaná životnost byla kolem 15 let. Poslední...
Jejich revírem jsou Tatry, jejich tempo při zdolávání stoupání vražedné, jejich protivníci jsou namrzlé troleje a spadané listí.
Někdo projde životem jak po přechodu. Většinu z nás po té dlouhé trati sem tam přejede auto nebo u cílové čáry alespoň škobrtnem.
Vectron. Uhlazený německý elegán a evropský bestseller.
Taurus - jediný býk, který umí hrát na saxofon!
Šlechtična - netřeba dalších slov.
Slovenská Strela – višňová kráska se zlatou střechou s datem narození červenec 1936. Předkyně dnešního Pendolina, za kterou se otočí díky svému nadčasovému designu nejedna...
Nikdo této lokomotivě u nás neřekne jinak než Sergej. V Německu jsou to pro změnu Bubny Tajgy a v Polsku byl pokřtěn na Gagarina. Sergej - výkonný, milovaný, nenáviděný a...
Rámový Trambusový Osobní - tři slova definující název ikonické autobusové legendy.
Lokomotiva řady 464.2. Tahle Rosnička Vám počasí nepředpoví.
V této rakvi nemusíte mít smrt v očích.. i když cestující na Zubačce by mohli vyprávět.
Tramvaj Ringhoffer, secesní hvězda filmových pláten.
Říká se jí právem Rakušanka. Ve svém rodném listě to má černé na bílém - vyrobena roku 1961 v lokomotivce SGP Floridsdorf Wien.
Páternoster – charakterem opředený oběžný výtah.
Pro jednoho Panťák, pro jinýho Tornádo. Jedna kastle, dvě různý šťávy.
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus...
Briketa, Nomernoy či Černá huba. Pod různými přezdívkami se skrývá legenda a symbol téměř všech podzemních systémů zemí RVHP.
Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak...