Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Pro druhý posílený program elektrifikace tratí potřebovala Německá říšská dráha (Deutsche Reichsbahn) NDR výkonnou víceučelovou lokomotivu, která by pokryla oblast mezi řadami...
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus...
RAKAŇE, legendární stejnosměrné lokomotivy československých drah, stotunové kolosy na ústupu. Masivní vzhled, krásné linie nesoucí v sobě desetiletí věrné služby, která se...