Samolepky na auto
Nejprodávanější

Slovenská Strela – višňová kráska se zlatou střechou s datem narození červenec 1936. Předkyně dnešního Pendolina, za kterou se otočí díky svému nadčasovému designu nejedna...

Motorová jednotka řady 844 – pro někoho Žralok, pro jiné RegioShark.

První mu říkal Panťák, druhý Žába a pro třetího to nebyl nikdo jiný než Emilka. Výroba prvních pantografů začala v roce 1964 a plánovaná životnost byla kolem 15 let. Poslední...

V této rakvi nemusíte mít smrt v očích.. i když cestující na Zubačce by mohli vyprávět.

Výkonná - univerzální - všestranná, ale hlavně spolehlivá. To vše jsou vlastnosti lokomotivy zvané ESO. Tuto lokomotivu nevyvede z kolejí ani osobní vozba natož nákladní.

Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy...

Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak...

Briketa, Nomernoy či Černá huba. Pod různými přezdívkami se skrývá legenda a symbol téměř všech podzemních systémů zemí RVHP.

Kdo nemiloval točení na kloubu v zatáčkách?

Štokr - hvězdný dříč těžkotonážních vlaků.

Vectron. Uhlazený německý elegán a evropský bestseller.

Taurus - jediný býk, který umí hrát na saxofon!

Rámový Trambusový Osobní - tři slova definující název ikonické autobusové legendy.

Říká se jí právem Rakušanka. Ve svém rodném listě to má černé na bílém - vyrobena roku 1961 v lokomotivce SGP Floridsdorf Wien.

Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato...

Hrdinka poválečného rozvoje elektrifikace československých drah.

Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.