Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus...