Tašky
Nejprodávanější

V této rakvi nemusíte mít smrt v očích.. i když cestující na Zubačce by mohli vyprávět.

Kdo nemiloval točení na kloubu v zatáčkách?

Tatra T1 – první tatrovka s americkými kořeny.

Motorová jednotka řady 844 – pro někoho Žralok, pro jiné RegioShark.

První mu říkal Panťák, druhý Žába a pro třetího to nebyl nikdo jiný než Emilka. Výroba prvních pantografů začala v roce 1964 a plánovaná životnost byla kolem 15 let. Poslední...

Tramvaj Ringhoffer, secesní hvězda filmových pláten.

Říká se jí právem Rakušanka. Ve svém rodném listě to má černé na bílém - vyrobena roku 1961 v lokomotivce SGP Floridsdorf Wien.

KT8D5 - kachny československých tramvajových rybníků.

Slovenská Strela – višňová kráska se zlatou střechou s datem narození červenec 1936. Předkyně dnešního Pendolina, za kterou se otočí díky svému nadčasovému designu nejedna...

Pro někoho jedna z nejkrásnějších elektrických lokomotiv vůbec. To je řada 150/151, řečená též Krysa (podle charakteristicky „pisklavé“ píšťaly) či Banán (podle zeleno-žlutého...

Švédská strojírna Nydqvist och Holm AB vám nejspíš nic neřekne, ale její zkratka - NOHAB - už ano. Právě tam se v licenci vyráběly známé lokomotivy, jejichž základem byly...

Ludmilla právem náleží k ikonám německé železnice. Vzniklo jich přes 870 kusů a zajišťovaly primárně dopravu v bývalé NDR, později po celém Německu.

Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy...

Původně zamýšlená jako dočasné řešení při čekání na nové typy strojů, nakonec se ale 742ka – často zvaná Bangle či Kocour - stala nejrozšířenější lokomotivou...

Motorová jednotka řady 844 – pro někoho Žralok, pro jiné RegioShark.

Výkonná - univerzální - všestranná, ale hlavně spolehlivá. To vše jsou vlastnosti lokomotivy zvané ESO. Tuto lokomotivu nevyvede z kolejí ani osobní vozba natož nákladní.

Oblíbená elektrická lokomotiva řady 230 s dvounápravovým podvozkem. Díky velkoplošným skelným laminátům, které byly použity pro výrobu kabiny strojvedoucího se jí neřekne jinak...

Kafemlejnek nebo Třistadesítka jsou přezdívky pro malou trojspřežní tendrovou lokomotivu s baňatým komínem a vysokým parním dómem hned za komínem. Výraz Kafemlejnek jí byl...