Ostatní, Strana 3
-
Batohy
-
Bloky, diáře, kalendáře
-
Dárkové balení
-
Dárkové poukazy
-
Deky, ručníky, tašky
-
Deštník
-
Mýdlo s uhlím
-
Ledvinka
-
Na čtení a prohlížení
-
Na hraní
-
Na pití
-
Otvírák na pivo OKŘÍDLENÉ KOLO v dárkové krabičce
-
Penál
-
Plakáty
-
Podtácky
-
Pohledy
-
Povlaky, zástěry
-
Samolepky na auto
-
Stojánek na mobil
-
Svačinový box
Nejprodávanější
Výpis produktů

Výkonná - univerzální - všestranná, ale hlavně spolehlivá. To vše jsou vlastnosti lokomotivy zvané ESO. Tuto lokomotivu nevyvede z kolejí ani osobní...

Jeden malý železniční prvek, na kterém stojí velká část provozu. Čuba!

Vršovický Čtyřkolák nebo pro někoho prostě Dvojka. Lokomotiva, která vznikla v roce 1936 přestavbou ze stroje 434.0148. Za svůj dlouhý parní život, který stále trvá zažila hrůzy...

"Bierzeit je pro mě stejně krásně strávený čas jako Bahnzeit. A v jídelním voze lze zažít obojí najednou. Bahnzeit i Bierzeit." Jaroslav Rudiš

Původně zamýšlená jako dočasné řešení při čekání na nové typy strojů, nakonec se ale 742ka – často zvaná Bangle či Kocour - stala nejrozšířenější lokomotivou ve službách...

"Bierzeit je pro mě stejně krásně strávený čas jako Bahnzeit. A v jídelním voze lze zažít obojí najednou. Bahnzeit i Bierzeit." Jaroslav Rudiš

"Bierzeit je pro mě stejně krásně strávený čas jako Bahnzeit. A v jídelním voze lze zažít obojí najednou. Bahnzeit i Bierzeit." Jaroslav Rudiš

“Bahnzeit… Železniční čas je ten nekrásnější čas, který můžeme mít. A teď i na batohu.” “Bahnzeit ist die schönste Zeit, die man haben kann. Jetzt auch auf einem Rucksack.”...

Brejlovec, Brejlák a pro naše slovensky mluvící sousedy třeba Okuliarnik. To vše jsou přezdívky dieselové, skříňové čtyřnápravové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu. Tato...

Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.

Do každé školní lavice jeden Orchestrion. Na tužky, na nůžky a třeba staré prošlé papírové jízdenky.

Podél Vltavy a Lužnice pod napětím 1 500 V.

Další díl úspěšného nezávislého časopisu o československém železničním muzejnictví. Tentokrát dvojčíslí.