Ostatní, Strana 8
-
Batohy
-
Bloky, diáře, kalendáře
-
Dárkové balení
-
Dárkové poukazy
-
Deky, ručníky, tašky
-
Deštník
-
Mýdlo s uhlím
-
Ledvinka
-
Na čtení a prohlížení
-
Na hraní
-
Na pití
-
Naušnice
-
Náramek na ruku
-
Otvírák na pivo OKŘÍDLENÉ KOLO v dárkové krabičce
-
Penál
-
Přívěšek na krk
-
Plakáty
-
Podtácky
-
Pohledy
-
Povlaky, zástěry
-
Samolepky na auto
-
Stojánek na mobil
-
Svačinový box
Nejprodávanější
Řazení produktů
Výpis produktů
Kniha o snad nejslavnějších parních lokomotivách v historii Československých státních drah, "Mikád" řady 387.0, obsahuje na více než 600 stránkách důležité údaje o jejich výrobě...
Příběh a kouzlo parní železnice na moravskoslezském pomezí.
aneb Bardotky, Zamračené, Báry, Barči, Berty, Ceculy, Ceckaně....a Mračoun.
Hrdinka poválečného rozvoje elektrifikace československých drah.
Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Byly to od roku 1925 první rychlíkové lokomotivy v souladu se "standardizačním programem" nově založené Deutsche Reichsbahn Gesellschaft DRG a okamžitě se staly hvězdami na...
Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
Ke konci 50. let byly pro plánovanou mezinárodní dálkovou dopravu (Trans Europ Express) v západní Evropě zapotřebí nové vysokorychlostní motorové jednotky o rychlostech 140-160...
Cesta byla nekonečná. Je tu strašný vedro. V noci nás čeká bojovka. Už abych jel domů. Pak už stačí jen koupit známku, olíznout a poslat...
V typovém plánu lokomotiv Německé říšské dráhy NDR byla od konci padesátých letech potřeba nová dieselová lokomotiva pro osobní a nákladní dopravu na hlavních tratích. Die dicke...
Legendární lokomotivy řady 123 přezdívané Uhelka, Dřevěná, Prkenice nebo také Ústecký Taurus.
Opomíjené a zároveň nepostradatelné. Tak by se daly stručně charakterizovat rychlíkové lokomotivy původní řady E 499.1, později přeznačené na řadu 141.
Nulkové Bobiny E 499.0 jsou na našich kolejích již 70 let nefalšovanými legendami.
Brejlovec, jen málo která lokomotiva si u nás vysloužila takový obdiv, respekt a zájem jako právě tyto stroje.
